neděle 13. dubna 2014

Do nekonečna a ještě dál

Zdravím!
Zatímco se vztekám nad podivnou chybou, kterou včera vyplázl můj stolní počítač (hejt na windowsy si neodpustím, vážně bych ty wokna někdy roztřískala, rozkopala a spálila) napíšu vám článek, který už jsem během týdne psala, ale smazal se mi. Ta technika mě prostě nemá ráda.
Vlastně ani nejde o článek, ale takový malý oznam. Přemýšlela jsem jak rozšířit témata blogu. Zjistila jsem totiž, že jsem špatný objekt na testování a zkoumání kosmetiky. Používám jednoduše jednu a tu samou pořád dokola, novinky mě nechávají chladnými a se svojí ultra mastnou pletí stejně ani 80% výrobků vyzkoušet nemůžu, protože by mi byly k ničemu.
Tak mě napadlo, že začnu psát o zdravém životním stylu. O sportu, stravování atd. Je to téma, o kterém můžu s jistotou říct, že mu aspoň trochu rozumím. A hlavně je kolem toho tolik mýtů, až je to smutné.
Takže se můžete těšit na recepty (to hlavně), různé tipy, recenze potravin a sport. Hoodně sportu. Budu ráda když mi napíšete jak vás to zajímá a jestli byste takové témata uvítali.

Na závěr vás obohatím svojí fotkou z taekwonda z uplynulého týdne :)

Žádné komentáře:

Okomentovat