středa 30. října 2013

Aztec Healing Clay, špicková cistící maska

Je dost možné, že o Aztec Healing Clay jste nikdy neslyšeli. To je ale škoda, jelikož je to velikánský poklad.

Jedná se o takovou trošku speciální, 100% přírodní čistící masku, kterou si musíte umíchat sami. Balení obsahuje prášek, "calcium bentonit clay", což nevím jak doslovně přeložit (a chemie jde kolem mě na sto honů), takže řekněme tomu pracovně bentonitový jíl, který nejprve musíte smíchat s vodou nebo doporučuje se s jablečných octem (osobně s octem nemíchám, jelikož smrad toho octu nedokážu vydržet, heh) a z toho teprve vytvořit klasickou hmotu, kterou si napatláte na obličej. Bude to neuvěřitelně tahat, jako kdyby se vám obličej násilně smršťoval a možná trochu pálit, ale výsledek stojí za to. Opravdu. Nikdy jsem neměla tak dokonale sametovou a vyčištěnou plet´ jako téhle srandě. Černý tečky jsem od začátku používání neviděla. Žádný velký pupínky jsem neviděla. Jediný malinký mínus je, že po použití zůstanete tak hodinu úplně rudý v obličeji, takže používat rozhodně na noc at´ neděsíte okolí.



Tuhle masku v první řadě ocení lidi trpící na akné. Čistící aspekt je tak silný, že pro normální plet´ je možná až trochu zbytečně silný, ale těžko říct. Jelikož já jsem člověk s pomalu 9 letou historií cystického akné, vyzkoušela jsem OBROVSKÝ množství produktů a musím uznat, že tohle je skutečně nejlepší čistící maska kterou jsem kdy vyzkoušela. Opět se potvrdila síla přírody.

Seženete na Ebay za cca 400,- i s poštovným. Balení je obrovský a na jednu dávku stačí malinkatý množství, takže vám celá pixla vystačí minimálně na rok, což je skvělý poměr kvalita/množství/cena :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat